Після оформлення замовлення, протягом 3-7 днів Вам будуть телефонувати консультанти з різних відділів. Як тільки замовлення буде оброблено, Ви отримаєте на e-mail суму замовлення і перелік товару (сума може відрізнятися від початкової суми замовлення)
Якщо Ви обрали оплату на карту, то зверніть увагу, що в суму замовлення не включений відсоток комісії банку.
Як тільки ми отримаєм гогроші за Ваше замовлення, на e-mail прийде повідомлення, що кошти вже зараховані.
Номер ТТН (декларації) прийде Вам на протязі доби, після повідомлення про оплату на Ваш e-mail і у вигляді SMS на мобільний телефон.
Якщо протягом 7-х днів з моменту оформлення замовлення, Вам ніхто не передзвонив, то просимо Вас зателефонувати нам:
067-200-75-99
050-011-86-88
Ви можете скористатися послугою самовивозу з магазину, вибравши спосіб доставки «Самовивіз» на сторінці оформлення замовлення
Не хвилюйтесь, повідомлення про обробку замовлення приходить не відразу, після дзвінка консультанта замовлення комплектують, тільки після цього Ви отримаєте повідомлення про те, що замовлення обробленне.
Ми не оформляємо замовлення в нашому інтернет-магазині по телефону. Це пов'язано з високою ймовірністю помилок при записі Ваших даних в телефоном режимі.
На жаль ні. E-mail при оформленні замовлення обов'язковий. На нього приходить вся важлива інформація про Ваше замовлення.
Після оплати, обов'язково перейдіть за посиланням "підтвердження оплати" і заповніть всі поля. Це значно прискорить процес відправки Вашого замовлення.
Як тільки ми зарахуємо Вашу оплату до видаткової накладної, Вам прийде повідомлення на e-mail.
Після зарахування Ваших коштів до видаткової накладної, ми відправим Вам SMS на телефон и на электронную пошту.
В окремих випадках декларація може відстежуватися наступного дня.
Замовлення обробляються від 3-х до 7 робочих днів.
Очикуйте на дзвінки.
Ні, Ваше замовлення не скасують. Якщо ви не відповіли на телефонний дзвінок від консультанта, Ваш товар відкладуть, якщо він є в наявності і відповідає замовленому (розмір, колір та ін). Обов'язково вказуйте «примітка до товару».
Якщо при спробі входу в особистий кабінет, Ви зіткнулися з наступною помилкою: Помилка авторизації. Перевірте, чи правильно Ви вказали Ваш логін або пароль, Можливо допущена помилка при введенні даних.
Також є можливість зробити замовлення без входу в особистий кабінет.
Для скидання пароля необхідно перейти на сторінку аутентифікації (входу). Після переходу слід натиснути на посилання «Забули пароль». Вона знаходиться під полем введення пароля. На сторінці, необхідно ввести e-mail прив'язаний до Вашого облікового запису (яку ви вказали при реєстрації на сайті). Після цього, на даний e-mail прийде повідомлення з посиланням на підтвердження скидання пароля. Після переходу за посиланням з листа, Ви повинні вказати свій логін (який вказували при реєстрації) і новий пароль. Якщо з якоїсь причини Ви не змогли виконати інструкцію, звертайтеся до нашого технічного фахівця vovkaap@ukr.net
Чи скористайтесь функцією - Вхід по SMS, де після введення вашого мобільного телефону вам приййде одноразовий код для входу на сайт.